تبلیغات
غم تنهایی... - با هفت راه به جنگ کم رویی بروید...
غم تنهایی...
هیچ کس ویرانیم را حس نکرد ، وسعت تنهاییم را حس نکرد ، در میان خنده های تلخ من ، گریه پنهانیم را حس نکرد...

لینکدونی

آرشیو

لینکستان

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

با هفت راه به جنگ کم رویی بروید...

1. شخصیت خود را بپذیرید: پذیرفتن خود به شکل موجود از اهمیت فوقوالعاده ای برخوردار است.به یاد داشته باشید که هرگز نمی  توانید فردی به غیر از خود باشید اگر گاهی تبدیل به فردی به غیر از خود باشید.اگر گاهی تبدیل به فردی ساکت وآرام می شوید این حقیقت و زاویه شخصیتی خو را به شکل موجود بپذیرید.زیبایی و محاسن زیادی در شخصیت افراد آرام و ساکت وجود دارد ، همان طور که در شخصیت افراد پر جنب و جوش و برونگرا وجود دارد.

2. در برنامه های اجتماعی شرکت کنید:وقتی خجالت بر وجودتان غلبه می کند تمایل به حضور در برنامه های گروهی و اجتماعی ندارید و این مشکل خجالتی بودن را تشدید می کند.پس تا می توانید در این برنامه ها شرکت کنید تا خجالت از وجودتان رخت بر بندد.

3. فرار نکنید:حتی اگر در موقعیتی احساس وحشتناکی دارید و اضطراب وجودتان را فرا گرفته،تا جای ممکن خونسردی و آرامش خود را حفظ کرده و از آن فرار نکنید.بعد از آن،آن موقعیت را در ذهن تان مرور کنید تا به درستی در یابید که چه عاملی باعث خجالت تان شده است.سپس به رفع آن اقدام نمایید.

4. مهارت آرامش را در خود تقویت کنید:زمانی که احساس خجالت می کنید ذهن تان مغشوش و پریشان می شود چون فقط به چیزهایی می اندیشید که مضطرب تان می کنند.در آن وضعیت رسیدن به آرامشغیر ممکن می شود.پس به جای اندیشیدن به رخدادهایی که ممکن است اتفاق بیفتد،ذهن تان را بر روی زمان حال و رخدادهای موجود متمرکز کنید.

5. مهارت های اجتماعی تان را تقویت کنید:اگر احساس می کنید در مکان های شلوغ  دچار حس خجالت می شوید،مهارت های ارتباطی و اجتماعی تان را در محیط ها و مکان های آرام مانند جمع های خانوادگی یا دوستانه تقویت کنید.این عمل باعث می شود که عوامل نا شناخته ی ترسناک و اضطراب آور از وجودتان تخلیه شوند.

6. تکنیک تجسم را به کار ببندید:مجسم سازی تکنیکی بسیار قدرتمند است و به آرامش شما و دور کردن اضطراب ناشی از خجالت کمک می کند.به این منظور چشمانتان را ببندید و خود را در موقعیتی مجسم کنید که در آن مضطرب و خجالت زده شده اید.بهد به جای آنکه تسلیم افکار منفی وتوانکاه شوید خود را در وضعیتی کاملا شاد و با اعتماد به نفس مجسم کنید.

7. روی فرد دیگری متمرکز شوید:در هنگام مکالمه با یک فرد ذهن خود را بر روی او متمرکز نمایید.سرا پا گوش شوید و به سخنانش گوش فرا دهید فرد را تشویق به ادامه ی صحبت کنید و از او سوال بپرسید تا کمتر مجبور به حرف زدن باشید .خجالت و کمرویی ترکیبی از ترس و احساساتی است که توسط عادت ها ایجاد می شود .با به کار بستن راهکارهای بالا می توانید این عادت ها را تغییر دهید و حس خجالت از وجودتان دور خواهد شد!

                                                                              الیاس.

درباره وبلاگ

نه به دیروزهایم فکر میکنم که بودی و نه به فرداهایی که "شاید"باشی می خواهم امروز زندگی کنم خواستی باش نخواستی نباش...
مدیر وبلاگ : الیاس صوفی

آخرین پست ها

جستجو

نویسندگان

كلیك كنید تا معجزه ان را در سایت خودتان ببینید

کد موزیک

.

دانستنی ها

دانستنی ها

Free Page Rank Tool